2016年11月16日 星期三

細微的聲音-得著恩典 【以賽亞書42:6-9】

很奇妙~最近我坐位常常有光耶~(08:50am & 16:30左右!) 剛是想說來找ㄧ下晨禱詩歌中ㄧ段經文,才翻開光就 啪 一聲 瞬間 聚焦在這經文上! 覺得奇妙~ 感緊拍下來 ^^


【以賽亞書42:6-9】
6 我耶和華憑公義召你,必攙扶你的手,保守你,使你作眾民的中保(中保:原文作約),作外邦人的光I, the Lord, have called you in righteousness; I will take hold of your hand. I will keep you and will make you to be a covenant for the people and a light for the Gentiles,

7 開瞎子的眼,領被囚的出牢獄,領坐黑暗的出監牢。to open eyes that are blind, to free captives from prison and to release from the dungeon those who sit in darkness.

8 我是耶和華,這是我的名;我必不將我的榮耀歸給假神,也不將我的稱讚歸給雕刻的偶像。
I am the Lord; that is my name! I will not yield my glory to another or my praise to idols.

9 看哪,先前的事已經成就現在我將新事說明,這事未發以先我就說給你們聽See, the former things have taken place, and new things I declare; before they spring into being I announce them to you.





George Huang 烤蕃薯 @ Taipei 2016

沒有留言: